Our Store

Our Store

Tuesday, January 25, 2011

Majalah periklanan terbaru bumiputra, Business Discovery serendah kos RM 0.001 sen, tempahlah sekarang !!

Full page

Majalah periklanan terbaru - Business Discover

Ia adalah majalah periklanan penuh dan dimiliki oleh 100% syarikat periklanan bumiputra.
Akan berada di pasaran tidak lama lagi. Jika anda ingin memperkenalkan perniagaan, tidak kira ape jua perniagaan/perkhidmatan dan memasarkan maklumat perniagaan, kami akan menerbitkannya dan memasarkan secara terus kepada pelanggan-pelanggan dengan harga kos serendah RM0.001 sen sahaja dan iklan anda akan diletakkan dalam majalah ini. Sebanyak 70,000 naskah akan diedarkan selama sebulan dan berperingkat di sekitar lembah klang.

*Banner iklan adalah percuma selama 3 bulan di www.barangan.net jika anda menempah ruang iklan dalam majalah Business Discover.

Rebutlah ruang iklan perniagaan anda !!! Pasti perniagaan anda diketahui umum secara cepat, pantas dan efisyen, seterusnya akan menjadi maju dan daya saing.

Berminat ? Pertanyaan dan tempahan,
sila TEL / SMS 019-2540046 ( Keroll)


Contoh pandangan "Front Cover"

1 comment:

  1. The Collection Marts is platform where you can view latest designs about home décor and bedding. We have large range in different categories with finest fabric in cotton and silk. You can view not only present trends but also view huge collection with reasonable price. The Collection Marts can provide fast service about delivery as well as customer support too. Our products are not only self-made but also, well connected with markets to ensure for possibility of available designs if client want to purchase. The Collection Marts customer support open 24/7 to guide their customers about material or product stuff.
    bed waterproof mattress protector
    cooling fitted sheet queen

    ReplyDelete